Digitaal Kantoor Blog

Search
Skip to content
  • Administratie efficiëntie
  • Product nieuws
  • Online boekhouding
  • Digitaal Kantoor Help

Algemeen

  • Accounts
  • Starten
  • Release notes
  • Pagina's
  • Kennisbank
  • Instellingen
  • Personeel

Waarom hebben klanten geen debiteurnummer?

Omdat klanten (debiteuren) en leveranciers (crediteuren) binnen Digitaal Kantoor in een database staan krijgen ze een relatienummer. Dit nummer kunt u hanteren als debiteurnummer.

Post navigation

← Hoe kan ik iets wegboeken als ik enkel een batchnummer heb?Hoe zie ik alle relaties (klanten) in één overzicht? →
  • Table of Contents

    Accounts

    • Hoe kan ik een nieuwe account aanmaken?

    Starten

    • Hoe start ik met Digitaal Kantoor?
    • Kan ik een cursus krijgen in het gebruik van Digitaal Kantoor?
    • Wat is de versie van mijn Digitaal Kantoor?
    • Kan ik een proefaccount aanmaken om Digitaal Kantoor uit te proberen?
    • Ik wil graag een uitbreiding op het bestaande Digitaal Kantoor, kan dat?
    • Heeft Digitaal Kantoor ook een App?
    • Wat zijn de kosten voor het gebruik van Digitaal Kantoor?
    • Kan ik Digitaal Kantoor aan mijn webshop koppelen?

    Release notes

    Pagina's

    • Ik mis een functie op een pagina. Wat nu?
    • Hoe kan ik een functie van een pagina verwijderen?

    Kennisbank

    • Hoe kom ik in de kennisbank
    • Waar wordt de kennisbank voor gebruikt?

    Instellingen

    • Hoe kan ik een e-mailadres instellen in Digitaal Kantoor?
    • Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in voor Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik een extra administratie aanmaken in Digitaal Kantoor?
    • Moet ik speciale instellingen hebben op mijn mailserver om te kunnen mailen met Digitaal Kantoor?
    • Wat is de versie van mijn Digitaal Kantoor?
    • Kan ik mappen binnen mijn e-mail maken?
    • Kan ik mijn e-mail archiveren?
    • Waar vind ik de algemene instellingen van Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik een nieuwe account aanmaken?
    • Kunnen mijn e-mails vanuit het e-mailprogramma worden geïmporteerd in Digitaal Kantoor?
    • Waar vind ik mijn gearchiveerde e-mails terug?
    • Hoe stel ik iDeal betalingen in in Digitaal Kantoor?
    • Hoe stel ik een MultiSafepay account in in Digitaal Kantoor?
    • Hoe stel ik mijn Molly account in?
    • Hoe stel ik mijn SISOW account in?
    • Hoe kan ik onderdelen aan- en uitzetten in Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik een andere taal instellen in Digitaal kantoor?
    • Kan ik gebruik maken van een Exchange mail server in Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik kleuren instellen in mijn agenda?
    • Hoe pas ik mijn navigatie (menu) aan?

    Personeel

    • Hoe kan ik een categorie toevoegen of verwijderen?
    • Ik zie mijn document niet terug bij taken als ik deze heb opgeslagen
    • Kan ik een afspraak voor mijn collega plannen?
    • Hoe kan ik mijn mailbox delen met andere medewerkers?
    • Hoe kan ik een medewerker (personeelslid) op de hoogte brengen van zijn/haar accountgegevens?
    • Hoe voeg ik een nieuw personeelslid toe?
    • Hoe kan ik andere afdelingen toevoegen voor mijn personeelsleden?
    • Hoe kan ik een ander soort contract toevoegen?

Tags

administratie efficiëntie bijhouden van de administratie opzetten administratie valkuilen administratie
Proudly powered by WordPress