Digitaal Kantoor Blog

Search
Skip to content
  • Administratie efficiëntie
  • Product nieuws
  • Online boekhouding
  • Digitaal Kantoor Help

Relaties

  • Kansen
  • Klantenkaart
  • Filters
  • Nieuwsbrieven
  • E-mail
  • Agenda
  • Algemeen
  • Inloggegevens

Waarom zie ik geen resultaten bij het uitvoeren van een filter?

Controleer of het vakje [Tonen] staat aangevinkt. Zo niet, klik dan op het potloodje van de desbetreffende filter. De tweede kolom moet worden aangevinkt om resultaten te kunnen zien.

Post navigation

Waar worden filters voor gebruikt? →
  • Table of Contents

    Kansen

    • Wat zijn kansen?
    • Wat betekent het veld voorspelling?

    Klantenkaart

    • Kan ik velden op de klantenkaart/relatiekaart verwijderen of toevoegen?
    • Hoe kan ik velden op de klantenkaart zichtbaar maken en verbergen?

    Filters

    • Waarom zie ik geen resultaten bij het uitvoeren van een filter?
    • Waar worden filters voor gebruikt?
    • Hoe maak ik een nieuwe filter aan?

    Nieuwsbrieven

    • Hoe maak ik een nieuwe nieuwsbrief aan?
    • Hoe verstuur ik een nieuwsbrief?
    • Hoe maak ik een nieuwe mailinglijst aan voor een nieuwsbrief?

    E-mail

    • Hoe kan ik een e-mailadres koppelen aan dossiers, orders en/of klanten?
    • Waarom komen mijn meest recente mails niet binnen bij Digitaal Kantoor.
    • Ik weet het e-mail adres van mijn relatie niet uit mijn hoofd. Hoe kan ik dan mailen vanuit Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik een e-mail opstellen?
    • Kan ik gebruik maken van een Exchange mail server in Digitaal Kantoor?

    Agenda

    Algemeen

    Inloggegevens

    • Hoe kan ik een nieuwe account aanmaken?

Tags

administratie efficiëntie bijhouden van de administratie opzetten administratie valkuilen administratie
Proudly powered by WordPress