Digitaal Kantoor Blog

Search
Skip to content
  • Administratie efficiëntie
  • Product nieuws
  • Online boekhouding
  • Digitaal Kantoor Help

Algemeen

  • Accounts
  • Starten
  • Release notes
  • Pagina's
  • Kennisbank
  • Instellingen
  • Personeel

Moet ik speciale instellingen hebben op mijn mailserver om te kunnen mailen met Digitaal Kantoor?

Om binnen Digitaal Kantoor te kunnen mailen zijn geen speciale instellingen vereist.  Meer hierover vindt u hier.

Post navigation

← Hoe kan ik een extra administratie aanmaken in Digitaal Kantoor?Wat is de versie van mijn Digitaal Kantoor? →
  • Table of Contents

    Accounts

    • Hoe kan ik een nieuwe account aanmaken?

    Starten

    • Hoe start ik met Digitaal Kantoor?
    • Kan ik een cursus krijgen in het gebruik van Digitaal Kantoor?
    • Wat is de versie van mijn Digitaal Kantoor?
    • Kan ik een proefaccount aanmaken om Digitaal Kantoor uit te proberen?
    • Ik wil graag een uitbreiding op het bestaande Digitaal Kantoor, kan dat?
    • Heeft Digitaal Kantoor ook een App?
    • Wat zijn de kosten voor het gebruik van Digitaal Kantoor?
    • Kan ik Digitaal Kantoor aan mijn webshop koppelen?

    Release notes

    Pagina's

    • Ik mis een functie op een pagina. Wat nu?
    • Hoe kan ik een functie van een pagina verwijderen?

    Kennisbank

    • Hoe kom ik in de kennisbank
    • Waar wordt de kennisbank voor gebruikt?

    Instellingen

    • Hoe kan ik een e-mailadres instellen in Digitaal Kantoor?
    • Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in voor Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik een extra administratie aanmaken in Digitaal Kantoor?
    • Moet ik speciale instellingen hebben op mijn mailserver om te kunnen mailen met Digitaal Kantoor?
    • Wat is de versie van mijn Digitaal Kantoor?
    • Kan ik mappen binnen mijn e-mail maken?
    • Kan ik mijn e-mail archiveren?
    • Waar vind ik de algemene instellingen van Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik een nieuwe account aanmaken?
    • Kunnen mijn e-mails vanuit het e-mailprogramma worden geïmporteerd in Digitaal Kantoor?
    • Waar vind ik mijn gearchiveerde e-mails terug?
    • Hoe stel ik iDeal betalingen in in Digitaal Kantoor?
    • Hoe stel ik een MultiSafepay account in in Digitaal Kantoor?
    • Hoe stel ik mijn Molly account in?
    • Hoe stel ik mijn SISOW account in?
    • Hoe kan ik onderdelen aan- en uitzetten in Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik een andere taal instellen in Digitaal kantoor?
    • Kan ik gebruik maken van een Exchange mail server in Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik kleuren instellen in mijn agenda?
    • Hoe pas ik mijn navigatie (menu) aan?

    Personeel

    • Hoe kan ik een categorie toevoegen of verwijderen?
    • Ik zie mijn document niet terug bij taken als ik deze heb opgeslagen
    • Kan ik een afspraak voor mijn collega plannen?
    • Hoe kan ik mijn mailbox delen met andere medewerkers?
    • Hoe kan ik een medewerker (personeelslid) op de hoogte brengen van zijn/haar accountgegevens?
    • Hoe voeg ik een nieuw personeelslid toe?
    • Hoe kan ik andere afdelingen toevoegen voor mijn personeelsleden?
    • Hoe kan ik een ander soort contract toevoegen?

Tags

administratie efficiëntie bijhouden van de administratie opzetten administratie valkuilen administratie
Proudly powered by WordPress