Digitaal Kantoor Blog

Search
Skip to content
  • Administratie efficiëntie
  • Product nieuws
  • Online boekhouding
  • Digitaal Kantoor Help

Relaties

  • Kansen
  • Klantenkaart
  • Filters
  • Nieuwsbrieven
  • E-mail
  • Agenda
  • Algemeen
  • Inloggegevens

Hoe maak ik een nieuwe mailinglijst aan voor een nieuwsbrief?

Ga in het hoofdmenu naar [Relaties] > [Nieuwsbrieven] > [Versturen].  Klik rechts boven op [Lijsten beheren]. U kunt nu een bestaande lijst bewerken of een nieuwe lijst toevoegen door op [Toevoegen] te klikken. Stel de lijst samen en klik op [Opslaan].

Post navigation

← Hoe verstuur ik een nieuwsbrief?
  • Table of Contents

    Kansen

    • Wat zijn kansen?
    • Wat betekent het veld voorspelling?

    Klantenkaart

    • Kan ik velden op de klantenkaart/relatiekaart verwijderen of toevoegen?
    • Hoe kan ik velden op de klantenkaart zichtbaar maken en verbergen?

    Filters

    • Waarom zie ik geen resultaten bij het uitvoeren van een filter?
    • Waar worden filters voor gebruikt?
    • Hoe maak ik een nieuwe filter aan?

    Nieuwsbrieven

    • Hoe maak ik een nieuwe nieuwsbrief aan?
    • Hoe verstuur ik een nieuwsbrief?
    • Hoe maak ik een nieuwe mailinglijst aan voor een nieuwsbrief?

    E-mail

    • Hoe kan ik een e-mailadres koppelen aan dossiers, orders en/of klanten?
    • Waarom komen mijn meest recente mails niet binnen bij Digitaal Kantoor.
    • Ik weet het e-mail adres van mijn relatie niet uit mijn hoofd. Hoe kan ik dan mailen vanuit Digitaal Kantoor?
    • Hoe kan ik een e-mail opstellen?
    • Kan ik gebruik maken van een Exchange mail server in Digitaal Kantoor?

    Agenda

    Algemeen

    Inloggegevens

    • Hoe kan ik een nieuwe account aanmaken?

Tags

administratie efficiëntie bijhouden van de administratie opzetten administratie valkuilen administratie
Proudly powered by WordPress